معرفي آثار تاريخي گردشگري داخلي را رونق مي‌بخشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.


www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست


مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


بازدید : 67
نویسنده : مولوی
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي کشور معرفي و آشنا کردن جامعه نسبت به آثار تاريخي کشور در رسانه ها را موجب رونق و جان گرفتن گردشگري داخلي شد.

به گزارش مهر در شيراز، حميد بقايي ظهر سه شنبه در حاشيه افتتاح نمايشگاه ايران سرزمين اديان توحيدي در شيراز در جمع خبرنگاران گفت: سالانه ميلياردها تومان خرج آگهي هاي شرکتهاي مسافربري در رسانه ها مي شود که براي جذب مردم به سفرهاي خارج از کشور تبليغات مي کنند اين در حاليست که بسياري از مردم هنوز بخشهاي مختلفي از کشور خود را به طور کامل مورد بازديد قرار نداده اند.

وي تصريح کرد: در عين حال اگر فقط در روزنامه ها يک صفحه به آشنايي با آثار تاريخي ايران اختصاص يابد در اين صورت سالانه شاهد جذب تعداد زيادي گردشگر خواهيم بود و گردشگري داخلي نيز جان مي گيرد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي کشور در پاسخ به سئوالي در خصوص اين طرح که هر شرکت مسافربري به ازاي هر سه نفر گردشگر که از کشور خارج مي کند يه نفر گردشگر وارد ايران کند نيز بيان کرد: اين بحث در اول سال جاري مطرح شد و در پايان سال مورد بررسي و تحقيق قرار مي گيرد.

بقايي در ادامه سخنان خود با اشاره به برپايي اين نمايشگاه نيز بيان کرد: اين نمايشگاه داراي ويژگيهايي است که اولين ويژگي همزيسيتي اديان مختلف در ايران است و اينکه تمامي اديان به طور آزادانه مراسم ديني خود را انجام مي دهند.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: